met een modern jasje en slimme integratie van oldenzaalse kenmerken heeft deze stichting een frisse impuls gekregen. van traditionele elementen tot eigentijdse flair, de vernieuwde look voelt vislekker
Dank voor je werk. We vinden de kleurstelling erg goed gekozen en het logo met het Boessenkool menneke is in de smaak gevallen!
Nick Liebrandt
Directielid
de nieuwe haringparty
met de jaarlijkse oldenzaalse haringparty om de hoek, was de tijdsdruk van de last-minute aanvraag voelbaar. met ons flexibele team konden wij snel schakelen, en de nieuwe branding op tijd, en met flair opleveren.
snel schakelen
Naadloze samenwerking
Geen overbodige meetings
zij gingen je voor
dit is oldenzaalse haringparty
1
huisstijl
Voor Oldenzaalse Haringparty hebben we een nieuwe, passende huisstijl ontwikkeld die past bij haar jonge, inspirerende en zomerse imago!
2
integratie
de huisstijl moest de bestaande website ondersteunen. daarom hebben wij het merk een update gegeven, zonder alles op de kop te gooien.
oldenzaalse haringparty
Inkomende oproep
3
slogans
ik voel me vislekker! voor de branding maakten we gebruik van een vriendelijke, informele en komische tone of voice.
4
illustraties
om de kernwaarden van de party in beeld te brengen, hebben we verschillende illustraties ontworpen