de vislekkere oldenzaalse haringparty

met een modern jasje en slimme integratie van oldenzaalse kenmerken heeft deze stichting een frisse impuls gekregen. van traditionele elementen tot eigentijdse flair, de vernieuwde look voelt vislekker

Dank voor je werk. We vinden de kleurstelling erg goed gekozen en het logo met het Boessenkool menneke is in de smaak gevallen!

Nick Liebrandt

Directielid

de nieuwe
haringparty

met de jaarlijkse oldenzaalse haringparty om de hoek, was de tijdsdruk van de last-minute aanvraag voelbaar. met ons flexibele team konden wij snel schakelen, en de nieuwe branding op tijd, en met flair opleveren. 

zij gingen je voor

dit is oldenzaalse haringparty

1

huisstijl

Voor Oldenzaalse Haringparty hebben we een nieuwe, passende huisstijl ontwikkeld die past bij haar jonge, inspirerende en zomerse imago!

2

integratie

de huisstijl moest de bestaande website ondersteunen. daarom hebben wij het merk een update gegeven, zonder alles op de kop te gooien.

oldenzaalse haringparty

Inkomende oproep

3

slogans

ik voel me vislekker! voor de branding maakten we gebruik van een vriendelijke, informele en komische tone of voice.

4

illustraties

om de kernwaarden van de party in beeld te brengen, hebben we verschillende illustraties ontworpen

klaar voor
jouw transformatie?

OVER KREATE

creativiteit is onze levensader. we omarmen snelheid, flexibiliteit en design, en houden niet van moeilijk doen.

direct naar

Support Center

jouw marketingteam op afstand

Copyright © 2024 Kreate